piątek, 28 czerwca 2013

Udanych wakacji!

Może nie jestem zbyt oryginalna, ale chciałabym wszystkim czytelnikom mojego bloga życzyć udanych wakacji. Nie wiem jakie macie plany, ale mam nadzieję, że wszystkim się spełnią. Życzę Wam też świetnej pogody i ładnej opalenizny (chyba, że ktoś nie chce mieć pięknej brązowej skóry). Jeśli jedziecie nad morze to ciepłej wody, jeśli w góry to mam nadzieję, że nie obetrzecie sobie stóp ;D. Za granicą życzę Wam abyście się nie zgubili i dogadali z miejscową ludnością. Ja sama nie wiem czy znajdę chwilę wolnego czasu, więc nie wiem też kiedy napiszę Wam coś nowego. Mam tylko nadzieję, że oceny na koniec roku nie zrujnują Wam planów. Wszystkiego dobrego!

PS Macie tu ode mnie jeszcze śmieszny obrazek ^.^

4 komentarze:

  1. A dziękuję za życzonko, Tobie też życzę udanych! Mam nadzieję, że znajdziesz czas dla mnie- Agatka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki Aguś, ale naprawdę nwm czy będę mieć czas, 1 tydzień może, ale umawiam się z koleżankami ;**

      Usuń
  2. Hejooooo! dzieki za zyczenia! Ja jestem w rzymie.

    OdpowiedzUsuń