wtorek, 17 września 2013

Film, który polecam

One Direction. This Is Us - plakat„One Direction: This is Us” to fascynujące i głębokie spojrzenie na życie w trasie światowego fenomenu muzyki pop. Film, w którym zawarto oszałamiające materiały z koncertów na żywo, opowiada niezwykłą historię drogi do sławy Nialla, Zayna, Liama, Harry’ego i Louisa. Od ich skromnych początków w rodzinnych miejscowościach, poprzez udział w X-Factorze, podboju świata i występie w słynnej londyńskiej O2 Arena. Uczestnicy pokazów usłyszą, co mówią sami chłopcy i zobaczą jakie naprawdę jest życie zespołu One Direction.

6 komentarzy:

  1. Byłam na tym. Super. Teraz jeszcze bardziej ich lubię!!! A wiesz, że Harry chce odejść z 1D? Koszmar. Nie wybaczę mu tego, jeżeli to zrobi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam coś, ale mam nadzieję, że to tylko plotki ;D

      Usuń
    2. chyba coś cie ten tego; on nie odchodzi! to co ze wydal piosenke solo? chlopak chce troche przerwy od kumpli, nie da sie tak ciagle byc razem i wszystko w pięć!

      Usuń
    3. Kogo coś ten tego? Ja napisałam, że tylko to słyszałam.

      Usuń
    4. no tego anima... pozdrowienia :D

      Usuń
  2. No ja też. Jestem ich wielką fanką! przy okazji pozdrowienia dla wszystkich directionerek!

    OdpowiedzUsuń