sobota, 19 października 2013

Blog, który polecam


Dzisiaj polecam świetnego bloga o gotowaniu, natknęłam się na niego przypadkiem szukając przepisu na placki z selera, wypróbowałam go ze Skarbnicy Smaków i wyszły super. Teraz często wracam do tej strony i próbuję potraw, które znałam tylko z nazwy, albo wcale. Mam nadzieję, że wy też je wypróbujecie i będziecie powracać do tych smaków.



http://3.bp.blogspot.com/--UrlaVlnQvE/UeF3W8OLVnI/AAAAAAAABr4/-HjRTQrtrms/s1600/Ro%C5%BCki+z+zielonym+ry%C5%BCem.JPG














↑ Rożki z zielonym ryżem

http://4.bp.blogspot.com/-8yiLgoaaHjI/UhkWG0zXYvI/AAAAAAAABy0/6FS8u6Xok_c/s1600/Knedle+ze+%C5%9Blwkami.JPG














↑  Knedle ze śliwkami

3 komentarze:

  1. Byłam. ja tam nic ciekawego nie widzę... ale zdjęcia są nawet fajne. a tak przy okazji to mogła byś polecić jakieś fajne miejsca do zwiedzenia ? tak poza warszawą. byłam już w Otwocku i gdzieś jeszcze, ale tam nie ma nic ciekawego. chodzi o to aby oderwać się od tago całego miejskiego zgiełku, pójść na spacer czy coś takiego. z góry dziękuje,
    wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam niedaleko Otwocka i mogę polecić Mazowiecki Park Krajobrazowy, okolice Celestynowa, Malcanowa i Kopki. Fajną wycieczką może być też przejażdżka nad Świdrem. Mam nadzieję, że pomogłam, bo mnie te miejsca się bardzo podobają :)

      Usuń
  2. wielkie dzięki ;) pomogło

    OdpowiedzUsuń