piątek, 22 marca 2013

Versatile Blogger i Liebster Awards

Versatile Blogger
9 (Bo to moja ulubiona liczba) ciekawostek na mój temat:

1. Jestem bardzo, ale to bardzo wredna :P
2. Mam tylko 2 prawdziwe przyjaciółki
3. Mój ulubiony kolor to brązowy i niebieski
4. Naprawdę mam na imię Anna, a na drugie Maria
5. Bez książek nie wyobrażam sobie życia
6. W moich żyłach płynie krew Tatarów i Austriaków :)
7. Mam szare, trochę skośne oczy
8. Lubię prawie wszystkie style muzyczne
9. Mam kota, Mruczusia, który mnie ciągle atakuje :)

Liebster Awards:
Pytania:

1) Jaka jest Twoja ulubiona postać z Harry'ego Pottera?
2) Jakie jest Twoje hobby?
3) Twoja ulubiona książka.
4) Ulubiony film.
5) Jak poznałeś/aś Harry'ego Pottera.
6) Jaki jest Twój ulubiony potterowski parring?
7) Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
8) Jakie jest Twoje marzenie?
9) Co chcesz robić w przyszłości?
10) Za jaką osobę się uważasz?
11) Kto jest Twoim idolem?

Odpowiedzi:

1. Fred i George :P
2. Pisanie, decoupage, oglądanie filmów i KSIĄŻKI
3. Oj, dużo ich, ale najbardziej lubię "Alchemik" Paula Coelho, "Marina" Carlosa Ruiz Zafón, oczywiście serię "Harry Potter" i  trylogię "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins
4. Aktualnie "Ondine" i "Anna German"
5. Miałam kilka lat, nwm dokładnie ile, moja kuzynka puściła film i tek się zaczęło...
6. Chyba "Romione"
7. J. Polski i J. Hiszpański ( niestety się nie uczę :C )
8. Zwiedzić całą Hiszpanię
9.  Być pisarką
10. Oj, chyba wredną, niewyżytą psychicznie, arogancką, ale pomysłową i uczciwą
11. Chyba znani pisarze, bo musieli ciężko na to zapracować...

Za nominację dziękuję Belli Lestreange, blog:  http://ta-najwierniejsza.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz