czwartek, 28 listopada 2013

Urodzinowy i nie tylko: drugi stosik :)

Właściwie to jest to bardziej stos, a nie stosik. Książki pojawiły się na moich półeczkach przy kilku okazjach. Pierwszą był wyjazd do babci z okazji jej imienin. Mieszka ona w mieście, więc wybrałam się do jednej z galerii i natrafiłam od razu na promocję, uwaga! -70%!!! Nie mogłam nie skorzystać :) I tak kupiłam 4 książki, po za tym byłam też w Empiku, gdzie również kupiłam 4 książki. Podsumowując doszły widoczne na zdjęciu 8 książek.


Od góry:
- "GONE, faza szósta" Michael Grant
- "GONE, faza piąta" Michael Grant
- "GONE, faza trzecia" Michael Grant
- "GONE, faza pierwsza" Michael Grant
- "Pałac północy" Carlos Ruiz Zafón
- "Światła września" Carlos Ruiz Zafón
- "Paranormalność" Kiersten White
- "Żelazna córka" Julie Kagawa



W drugi stosik zaopatrzyłam się na wycieczce szkolnej do kina, byliśmy na "Wałęsie". Ja drugi raz, wcześniej byłam z Irmą. Po filmie mieliśmy ok. godzinę czasu wolnego, ja z moimi koleżankami poszłyśmy do Empiku i prawie każda z nas coś sobie kupiła (oczywiście ja nie mogłam się powstrzymać przed kupnem 7 książek ;) widać je na zdjęciu obok)





Od góry:
- "Zimowe sny" Richard Paul Evans
- "Jutro 7" John Marsden
- "Jutro 5" John Marsden
- "Jutro 4" John Marsden
- "Jutro 3" John Marsden
- "Jutro 2" John Marsden
- "Jutro" John Marsden




I ostatni dostałam na urodziny od przyjaciółek. Imprezę miałam w sobotę 23 listopada, a urodziny dzień później. Zaprosiłam 6 osób i wszystkie przyszły, z czego bardzo się cieszę :) Poniżej podziękuję każdej oddzielnie za książki.





Od góry:
- " Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy" Rafał Kosik (dziękuję Paulinie ;)
- "Za minutę pierwsza miłość" Hanna Ożogowska (dziękuję Kindze ;)
- "Zagubiony heros" Rick Riordan (również dziękuję Kindze ;)

- "Trzy metry nad niebem" Federico Moccia (dziękuję Klaudii ;)
- "Księżyc w nowiu" Stephenie Meyer 
(dziękuję Dagmarze ;)
- "Inne anioły" Lili St. Crow (dziękuję Ani ;)



I wszystkie razem:




5 komentarzy:

  1. Cudny stos. Chętnie podkradłabym Evansa:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama też jestem dumna z kupna ;) A w grudniu liczę, że na moich półkach też coś się pojawi

      Usuń
  2. Zazdroszczę, też bym chciała mieć takie prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń