niedziela, 29 grudnia 2013

Trzeci stosik

No cóż... trochę się tego uzbierało ;) Okazji było naprawdę wiele, np. Mikołajki, Święta, klasowa Wigilia, wyjazd do kina. Wiele z tych książek dostałam, dlatego chciałabym podziękować rodzicom i mojej przyjaciółce, Kindze. Tak, więc nie przedłużając prezentuję z dumą mój trzeci stosik na tym blogu.

Od góry:
-"Niepokój" Maggie Stiefvater
-"Drżenie" Maggie Stiefvater
-"Requiem" Lauren Oliver
-"Pandemonium" Lauren Oliver
-"BETA" Rachel Cohn
-"Książę Parnasu" Carlos Ruiz Zafon
-"Więzień Nieba" Carlos Ruiz Zafon
-"Złodziejka książek" Markus Zusak


Od góry:
-"Córka dymu i kości" Laini Taylor
-"Żelazny król" Julie Kagawa
-"Z innej bajki" Jodi Picoult, Samantha van Leer
-"Baśniarz" Antonia Michaelis
-"Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie" Federico Moccia
-"Tylko Ciebie chcę" Federico Moccia


3 komentarze:

  1. Świetne prezenty. Parę z tych książek czytałam i gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę "Baśniarza" i kilku innych ;) Czytałam "z innej bajki" moim zdaniem super, polecam i życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń